WebToolkit Automata

Főként webes alkalmazásokhoz szeretnék tudás-szikrákat és hasznos tudnivalókat megosztani másokkal. Papírjaim nincsenek róla, hogy profi lennék, de tapasztalat van mögöttem. Ha valaki szívesen csatlakozna mint szerkesztő, akkor csak szóljon, és megbeszéljük a többit. Addig is további jó olvasgatást!

Címkék

A legóemberről

2010.05.08. 22:14 | Legó Bálint | Szólj hozzá!

Címkék: összefoglaló

Hali! :)

 

Én vagyok a legó-ember. Hogy miért legó? Mert bármi lehet belőle! :) Legalábbis ezt mondják rám egyesek...

A lényegre térve csak pár éve csinálom ezt a webprogramozás-dolgot, és itt talán felmerülhet a kérdés, hogy akkor minek "osztom az észt"?

Nos, ez nem észosztó hely, inkább az eddigi tapasztalataim gyűjtőhelye lenne. Gyors lista, hogy mire is gondolok itt(időrendi sorrend, hogy mivel kezdtem, és hol tartok most): standard ANSI SQL, PHP, MySQL, Java(Java SE, EE; utóbbin belül is JSP és Servlet), Oracle, MS SQL Server, ASP.NET(C#), C#, CSS, HTML/XML/XSD és társaik...

Huhh, ennek is a végére értem. :) A lényeg tömören, hogy most asp.net -et programozok legtöbbet, és jött az ötlet, hogy jó lenne felfrissíteni a Java-s tudásomat, azon belül is az Enterprise Edition -belieket. Gondoltam ha már ebbe belekezdek, akkor jó lenne feljegyezni ezeket, meg motiválva is lennék, meg egyébként is nem kis tapasztalatra tettem szert SQL megoldások terén, és ezért szerettem volna megosztani ezeket a dolgokat, szóval szerintem ezzel is fogom kezdeni, aztán jöhet a többi...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://webkit.blog.hu/api/trackback/id/tr11984769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása